Profesní Akademie s.r.o.
Akademie finančního a daňového managementu s.r.o.
Účinné od: 1.10 2023

1. Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) upravují vztahy mezi poskytovatelem vzdělávacích služeb a objednatelem při objednávání, úhradě a realizaci kurzů, seminářů a online školení.

Poskytovatel:
Profesní Akademie s.r.o.
: 23102331
Sídlo: Rybná 716/24,Staré Město, 110 00 – Praha 1
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Praze, Spisová značka: C 421419
Web: www.profesniakademie.cz
E-mail: info@profesniakademie.cz
ve spolupráci
Akademie finančního a daňového managementu, s.r.o.
Adresa sídla: Rybná 716/24,
Staré Město, 110 00 – Praha 1
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Praze, Spisová značka: C 368280 / MSPH
Korespondenční: P.O.BOX 467 Praha 1, 110 00
IČ: 119 81 555

Objednatel je fyzická nebo právnická osoba, která si objedná vzdělávací služby poskytovatele prostřednictvím webu, e-mailu, telefonu nebo jiným způsobem.


2. Obecná ustanovení

2.1. Tyto podmínky se vztahují na všechny objednávky vzdělávacích služeb poskytovatele.
2.2. Jakákoli odchylka od těchto podmínek je platná pouze po písemné dohodě mezi poskytovatelem a objednatelem.
2.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli aktualizovat. Aktuální verze je vždy zveřejněna na webu poskytovatele.


3. Objednávka kurzů a seminářů

3.1. Kurzy, webináře a semináře jsou zveřejněny na webových stránkách www.profesniakademie.cz, kde je uveden jejich obsah, rozsah, cena, forma (online/prezenčně) a termíny.
3.2. Objednávku lze provést elektronicky přes web, e-mailem nebo jinou formou.
3.3. Odesláním objednávky objednatel potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.
3.4. Potvrzení přijetí objednávky obdrží objednatel e-mailem. V případě, že kurz nebo seminář nelze z organizačních důvodů uskutečnit, poskytovatel objednatele informuje a vrátí již uhrazené platby nebo se domluví s objednatelem na jiném termínu.
3.5. Objednávka je závazná přihláška do kurzu nebo semináře a řídí se pokyny v bodě 5.
3.6 Objednatel má možnost učinit objednávku za jednotlivou osobu, nebo za skupinu osob.
3.7 Přijetí objednávky uskutečněné elektronicky bude objednateli potvrzeno bez zbytečného odkladu prostřednictvím elektronické pošty (e-mail) v případě, že jej v objednávce uvedl. V opačném případě bude přijetí takovéto objednávky potvrzeno telefonicky.
3.8 Objednateli po zaplacení online kurzu nebo semináře bude odeslán odkaz zhruba 2-3 dny před zahájením kurzu nebo semináře. V případě, že by odkaz nedostal do svého e-mailu uvedeného v objednávce nebo po domluvě s poskytovatelem odesláním na jiný e-mail, neprodleně kontaktuje studijní oddělení na e-mailu info@profesniakademie.cz nebo telefonicky + 420 608 878 508
3.9 V případě prezenčních kurzů nebo seminářů Poskytovatel sdělí objednateli přesné místo konání akce (např. hotel, kongresové centrum atp.) nejpozději 5 dní přede dnem plánovaného zahájení kurzu, a to stejnou formou, kterou objednateli potvrdí přijetí objednávky.


4. Cena a platební podmínky

4.1. Cena kurzovného je uvedena vždy u konkrétního kurzu.
4.2. Úhrada probíhá bankovním převodem na bankovní účet poskytovatele nebo na základě vystavené faktury nebo pokynů v potvrzovacím e-mailu.
4.3. Kurzovné musí být uhrazeno nejpozději v den zahájení kurzu, jinak nemusí být účastník do kurzu zařazen.
4.4. Ceny kurzů jsou konečné a zahrnují DPH, pokud je poskytovatel jejím plátcem.
4.5 Kurzy v rámci Úřadu práce a jejich úhrada je odeslána objednateli na e-mail vystavením faktury, kde se podílí kde pokynů MŠMT a Úřadem práce v rámci projektu NPO částkou 18 % z celkové částky kurzu.


5. Zrušení účasti / storno podmínky

5.1. Zrušení objednávky je nutné provést písemně (e-mailem).
5.2. Při zrušení účasti více než 14 dní před zahájením kurzu činí storno poplatek 10 % z ceny kurzovného.
5.3. Při zrušení méně než 7 dní před začátkem kurzu se kurzovné nevrací.
5.4. Pokud se účastník rozhodne kurz přerušit či nedokončit, nemá nárok na vrácení kurzovného ani jeho části v rámci Úřadu práce z důvodu stanovené docházky Úřadem práce, která činí minimální účast 80 %.
5.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo kurz přesunout nebo zrušit z provozních či organizačních důvodů. V takovém případě bude objednateli nabídnut náhradní termín nebo vrácena plná výše uhrazeného kurzovného.
5.6 Účastník je odpovědný za technické vybavení a připojení k internetu potřebné pro účast v online kurzu. Poskytovatel neodpovídá za případné výpadky nebo omezení způsobené na straně účastníka.


6. Reklamace a odpovědnost

6.1 Online kurz se považuje za zahájený okamžikem zpřístupnění přístupových údajů.
6.2 Pokud je kurz vadný (např. neproběhne nebo neodpovídá popisu), účastník může žádat nápravu, slevu nebo vrácení.
6.3 Poskytovatel neodpovídá za výpadky internetu, technické problémy na straně účastníka apod.
6.4 Pro reklamace, připomínky a dotazy je možné využít kontaktní e-mail: info@profesniakademie.cz

7. Podmínky přístupu a autorská práva

7.1 Materiály jsou určeny jen pro osobní potřebu účastníka,
7.2 Zákaz sdílení, nahrávání, kopírování, dalšího šíření,
7.3 Všechna autorská práva zůstávají společnosti
7.4 Porušení může být důvodem k okamžitému ukončení přístupu bez náhrady.

8. Ochrana osobních údajů (GDPR)

8.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje objednatelů a účastníků kurzů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
8.2. Údaje jsou zpracovávány za účelem evidence účasti, fakturace, vystavení certifikátů a informování o dalších kurzech.
8.3. Údaje nejsou předávány třetím osobám, s výjimkou zákonných povinností nebo spolupracujících lektorů, kteří je potřebují k realizaci kurzu.
8.4. Objednatel uděluje poskytovateli souhlas se zasíláním obchodních sdělení a nabídek vzdělávacích kurzů prostřednictvím e-mailu. Tento souhlas lze kdykoli odvolat.
8.5. Doba uchovávání osobních údajů je stanovena na 5 let od posledního uskutečněného kurzu, pokud právní předpisy nestanoví jinak.


9. Závěrečná ustanovení

9.1. Právní vztahy mezi poskytovatelem a objednatelem se řídí právním řádem České republiky.
9.2. Veškeré spory budou řešeny přednostně dohodou, jinak před věcně a místně příslušným soudem poskytovatele.
9.3. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 12. října 2024 a nahrazují veškeré předchozí verze.