AI v marketingu 📶
16 990,00 Kč
⭐⭐ Začátečník/středně pokročilý ⌛25 hod.
Představte si, že můžete proměnit svůj marketing a posunout své podnikání na vyšší úroveň díky moderním technologiím! Náš kurz „AI v marketingu“ vás naučí, jak využívat umělou inteligenci k tomu, aby váš marketing byl efektivnější a úspěšnější. Naučíte se, jak zlepšit SEO, optimalizovat reklamní kampaně, lépe cílit e-maily a mnohem více. Kurz je plný praktických tipů a příkladů, které můžete ihned využít. Přidejte se k nám a zjistěte, jak může AI změnit váš přístup k marketingu. Přihlaste se ještě dnes a buďte o krok napřed! Kurz je možné hradit přes Úřad práce, který vám uhradí 82 % z částky a to i v případě, kdy již pracujete.
Naše výhody
- Garance vrácení peněz
- Aktuální informace a trendy od zkušených odborníků
- Online záznam k dispozici
- Znalosti uplatnitelné do praxe
Popis
TENTO KURZ JE S 82 % DOTACÍ OD ÚŘADU PRÁCE
Přihlaste se zde: Chci se naučit AI v marketingu s dotací 82 %
PRO KOHO JE AI KURZ V MARKETINGU URČEN 👩💼👨💼
Tento kurz je určen pro široké spektrum jednotlivců a profesionálů, kteří se zajímají o využití umělé inteligence v oblasti online marketingu. Konkrétně je kurz vhodný pro:
- Marketingoví profesionálové
- Podnikatelé a majitelé malých firem
- Digitální marketéři a konzultanti
- SEO a PPC specialisté
- E-mail marketingoví specialisté
- Content marketingoví specialisté
- Specialisté na sociální média
- Weboví analytici a datoví vědci
- Zákaznická podpora a CX specialisté
- Studenti a začátečníci v marketingu
PŘÍNOS KURZU AI V MARKETINGU 🚀
Kurz „AI v marketingu“ nabízí širokou škálu výhod pro účastníky z oblasti marketingu, podnikatele i začínající marketéry. Kurz vám může pomoci v těchto oblastech:
1. Zvýšení efektivity marketingových kampaní
2. Zlepšení cílení a personalizace
3. Zvýšení konverzního poměru a prodejů
4. Efektivnější správa PPC kampaní a reklam
5. Vylepšená webová analytika a reporting
6. Inovativní tvorba obsahu
7. Zlepšení zákaznické zkušenosti (CX)
8. Lepší rozhodování a strategie
9. Konkurenceschopnost a inovace
10. Etika a compliance
CÍL KURZU🎯
Po dokončení kurzu budete schopni efektivně začlenit umělou inteligenci do své práce marketéra a vytvářet inovativní a konkurenceschopné projekty. Navíc získáte schopnost rozumět a aplikovat AI v různých oblastech marketingu. Vytvoříte si stabilní a ziskový marketing, pro vaše podnikání nebo vaší firmu, kde jste na pozici marketingového specialisty. Vy co v marketingu začínáte, získáte hodnotné znalosti, abyste se posunuli v profesním životě.
ORGANIZAČNÍ STRUKTURA KURZU 🕐
Online kurz bude probíhat v dopoledních nebo odpoledních hodinách, dle výběru termínu v objednávce
- odpoledne 16-20:00 hod.
Stačí Vám dobré připojení k internetu, připojit se můžete odkudkoliv. Přenos probíhá přes systém Google Meet, není třeba nic instalovat.
Po úspěšném zaplacení kurzu Vám nejpozději den před jeho začátkem zašleme e-mail s odkazem na online platformu, kde se kurz koná. Přes tento odkaz se snadno připojíte ke kurzu. Kromě toho obdržíte všechny potřebné studijní materiály a kontaktní údaje osoby, která vám bude k dispozici pro řešení jakýchkoliv technických problémů s připojením.
„Online kurz je natáčen, nezameškáte proto ani minutu a kdykoliv se na něj můžete znovu podívat“.
VÝSTUP KURZU 📋
Výsledek kurzu – certifikát o absolvovaném kurzu a potvrzení z Úřadu práce o rozšíření kvalifikace.
PROČ ABSOLVOVAT NÁŠ KURZ AI 👉
- Špičkový lektor, který vás naučí veškeré znalosti pro vaše potřeby
- Uplatnitelnost na trhu práce
- Online záznam k dispozici
- Učebnice a studijní materiály zdarma
- Tipy, jaké nástroje AI používat do budoucna, seznam nástrojů zdarma
- Přes Úřad práce zaplatíte pouze 18 % z ceny částky
- Je možné kurz hradit přes Úřad práce?
Ano, jako zájemce v evidenci Úřadu práce máte možnost si hradit kurz, kdy 82 % za vás Úřad práce uhradí automaticky. Zaplatíte tedy pouze 18 % z celé částky.
- Je kurz určen také pro začátečníky?
Ano, seminář je určen jak pro začátečníky, tak i pokročilé.
- Je možnost zaplatit prezenční seminář přímo na daném místě?
Ano, prezenční seminář lze zaplatit hotově na daném místě.
- Jaké jsou možnosti platby semináře?
Seminář se platí bankovním převodem. Po objednání Vám pošleme fakturu s číslem bankovního účtu.
- Storno podmínky
Seminář je možné zrušit 2 dny před zahájením. Pro pozdější zrušení bude účtován poplatek 25 % z částky za seminář.
- Nabízíte další kurzy nebo semináře na podobná témata?
Ano, v sekci Mzdové účetnictví si můžete vybrat semináře s podobnou tématikou. Semináře se postupně přidávají a pořádají dle jejích aktuálnosti v daném měsíci.
- Co vše potřebuji k online semináři?
K online semináři potřebujete stabilní internetové připojení a obrazovku (PC, tablet, mobil a jiné).
AI v marketingu 20 hod. výuky (45 minut)
1. Úvod do AI v marketingu
- Co je AI a jak se využívá v marketingu
- Přehled nástrojů a technologií AI v marketingu
- Případové studie úspěšného využití AI v marketingu
- CHAT GPT - vysvětlení, praktické ukázky pro vaše podnikání nebo produkty, služby
2. SEO (Optimalizace pro vyhledávače)
- Základy SEO: klíčová slova, on-page a off-page SEO
- AI nástroje pro analýzu klíčových slov a tvorbu obsahu
- Použití AI pro technické SEO a monitorování webu
- Analýza konkurence pomocí AI
3. PPC reklamy (Pay-Per-Click)
- Základy PPC: Google Ads, Facebook Ads, a další platformy
- Optimalizace PPC kampaní pomocí AI
- Automatizace a bidování pomocí AI
- Analýza a reporting PPC kampaní s využitím AI
4. E-mail marketing
- Základy e-mail marketingu: budování seznamu, segmentace
- AI nástroje pro personalizaci e-mailů a automatizaci kampaní
- Optimalizace otevřenosti a míry prokliku e-mailů pomocí AI
- Analýza a reporting e-mailových kampaní
5. Content marketing
- Vytváření obsahu pomocí AI (texty, videa, grafika)
- Personalizace a dynamický obsah řízený AI
- AI pro predikci trendů a témat v content marketingu
- Měření úspěšnosti obsahu s pomocí AI
6. Sociální média marketing
- Základy marketingu na sociálních sítích
- AI nástroje pro plánování a správu obsahu
- Analýza sentimentu a engagementu na sociálních sítích
- Automatizace zákaznické podpory na sociálních sítích pomocí AI
7. Webová analytika a měření výkonu
- Základy webové analytiky
- AI pro prediktivní analytiku a behaviorální analýzu
- Využití AI k identifikaci a optimalizaci uživatelských cest
- Pokročilá segmentace a personalizace pomocí AI
8. AI a zákaznická zkušenost (CX)
- Využití AI pro personalizaci zákaznické zkušenosti
- Chatboti a virtuální asistenti
- Analýza zákaznické zpětné vazby pomocí AI
- Zlepšení zákaznické podpory a loajality s využitím AI
9. Etika a legislativa v AI marketingu
- Etické otázky a výzvy spojené s AI v marketingu
- Soukromí a ochrana dat
- Regulace a dodržování právních předpisů
10. Budoucnost AI v marketingu
- Trendy a budoucí vývoj v oblasti AI marketingu
- Jak se připravit na budoucí změny a inovace
- Případové studie a inspirativní příklady